Programska oprema TGS za trgovce je sestavljena iz dveh programov, davčne blagajne in trgovskega poslovanja (backoffice).
Blagajniški del je posebej prilagojen za trgovsko dejavnost, odlikuje ga zanesljivost, enostaven, hiter ter prilagodljiv uporabniški vmesnik, ki je primeren za delo na zaslonih na dotik (vse v enem računalniki, tablični računalniki, ipd.), kot tudi na klasičnih zaslonih oziroma računalnikih (uporaba miške in tipkovnice).
Kot blagajna je tudi TGS Trgovsko poslovanje program, ki je posebej prilagojen za trgovsko dejavnost. Program v sodelovanju z obrtniki v trgovski dejavnosti razvijamo oziroma dopolnjujemo že 19 let, zato vsebuje ogromen nabor funkcionalnosti, ki jih lahko po potrebi izklopimo oziroma vklopimo – tako program ostane preprost za uporabo tudi za manj zahtevne uporabnike.
TRGOVEC
- Odkup licence: 730 € + ddv
Urejanje artiklov
Urejanje materialov
Urejanje skupin in podskupin
Urejanje partnerjev
Izdelava normativov pijač
Izdelava normativov hrane
Naročila in nabava artiklov
Izdaja in vodenje gotovinskih računov
Izdaja in vodenje računov z odlogom plačila
Izdaja dobavnic, delovnih nalogov, ponudb in avansnih računov
Vodenje zaloge
Inventura artiklov
Osnovna poročila
Napredna poročila
Knjiga blagajne
Funkcionalnosti
- Nabava materiala – prevzemi
- Prodaja materiala – računi
- Poraba materiala – nedokončani delovni nalogi
- Arhiv računov
- Izpis zaloge materiala na dan
- Prodaja artiklov
- Nabava artiklov
- Izpis zaloge artiklov na dan
- Evidence o nakupu in prodaji
- Zbir prodaje
- Zbir računov na blagajni
- Pregled plačil
- Obračun ur in kilometrine
- Poročila kontrolnih pregledov
Funkcionalnosti podrobneje
Urejanje artiklov
Uporabnik lahko enostavno dodaja, ureja in briše prodajne artikle ter jih uvršča v posamezne kategorije.
Urejanje partnerjev
Partnerje lahko sami dodajate in urejate njihove podatke. Podatki se lahko avtomatsko dopolnijo na podlagi FURS podatkovne baze.
Izdaja in vodenje gotovinskih računov
Hitro dodajanje artiklov in izdaja računa ali računa z zamikom plačila, ter podrobna poročila za spremljanja izdanih računov.
Vodenje zaloge
Avtomatsko razknjiževanje zaloge ter avtomatsko obveščanje, ko dosežemo minimalno zalogo.
Urejanje materialov
Uporabnik lahko enostavno dodaja, ureja in briše materiale ter jih uvršča v posamezne artikle.
E-Računi
Program omogoča pošiljanje e-računov za proračunske uporabnike.
Inventura
Vpis zaloge na dan popisa in pregledno primerjanje dejanske in vodene zaloge.
Knjiga blagajne
Dodajanje blagajniških prejemkov in izdatkov ter izpis blagajniškega dnevnika.
Urejanje skupin in podskupin
Urejanje kategorij in podkategorij je v programu zelo hitro in enostavno kar prinese uporabniku hitro odzivnost na spremembe in fleksibilnost.
Naročila in nabava artiklov/materialov
Omogočeno je avtomatsko obveščanje in izdelava naročilnic, ko se doseže minimalna zaloga, ki jo uporabnik sam določi.
Izdaja dobavnic, delovnih nalogov, ponudb in avansnih računov
Enostavno izdajanje dobavnic, ponudb, avansnih računov ter urejanje delovnih nalogov, ki so učinkovita rešitev za planiranje dela.
Osnovna in napredna poročila
Osnovna poročila uporabniku omogočajo pregled nad prodajo, napredna poročila pa še pregled nad nabavo, porabo itd.