TGS trgovska blagajna in poslovanje. Pripravljena za uporabo na zaslonih na dotik oziroma vse v enem računalnikih in tablicah.

Programska oprema TGS za trgovce je sestavljena iz dveh programov, davčne blagajne in trgovskega poslovanja (backoffice).

Blagajniški del je posebej prilagojen za trgovsko dejavnost, odlikuje ga zanesljivost, enostaven, hiter ter prilagodljiv uporabniški vmesnik, ki je primeren za delo na zaslonih na dotik (vse v enem računalniki, tablični računalniki, ipd.), kot tudi na klasičnih zaslonih oziroma računalnikih (uporaba miške in tipkovnice).

Kot blagajna je tudi TGS Trgovsko poslovanje program, ki je posebej prilagojen za trgovsko dejavnost. Program v sodelovanju z obrtniki v trgovski dejavnosti razvijamo oziroma dopolnjujemo že 19 let, zato vsebuje ogromen nabor funkcionalnosti, ki jih lahko po potrebi izklopimo oziroma vklopimo – tako program ostane preprost za uporabo tudi za manj zahtevne uporabnike.

Programska oprema TGS je skladna z zakonodajo Republike Slovenije.
Programska oprema TGS je enostavna za uporabo. Lahkoten uporabniški vmesnik omogoča hitro učenje programa.
Programska oprema TGS deluje hitro in zanesljivo.
Programska oprema TGS deluje na vseh napravah, ki imajo nameščen Windows operacijski sistem.
TGS trgovska blagajna in poslovanje. Pripravljena za uporabo na zaslonih na dotik oziroma vse v enem računalnikih in tablicah.
Ob nakupu ali najemu programske opreme TGS vam brezplačno vpišemo vaš cenik oziroma šifrant artiklov.
TGS programska oprema omogoča izdelavo in izpis raznih poročil, aplikacija TGS Mobile pa pregled prometa na vašem pametnem telefonu (podpora Android, iOS, Windows Phone)
Za programe TGS smo pripravili APIje, ki lahko izvažajo in uvažajo podatke v vrsto računovodskih programov.
V podjetju TGS svojim strankam nudimo tehnično podporo (telefon, oddaljeno namizje, email) in servis računalniške in POS opreme ob morebitni okvari.

TRGOVEC

41 € + ddvna mesec (min. vezava 6 mesecev)
  • Odkup licence: 730 € + ddv



    Urejanje artiklov
    Urejanje materialov
    Urejanje skupin in podskupin
    Urejanje partnerjev
    Izdelava normativov pijač
    Izdelava normativov hrane
    Naročila in nabava artiklov
    Izdaja in vodenje gotovinskih računov
    Izdaja in vodenje računov z odlogom plačila
    Izdaja dobavnic, delovnih nalogov, ponudb in avansnih računov
    Vodenje zaloge
    Inventura artiklov
    Osnovna poročila
    Napredna poročila
    Knjiga blagajne

Funkcionalnosti

  • Artikli
    • Dodajanje in urejanje artiklov
    • Kopiranje artiklov za pohitritev dodajanja
    • Prenos podatkov artikla na material
    • Vodenje in izpisi zaloge (celotne ali po kriterijih)
    • Izpis cenika
    • Izpisi zaloge (celotne ali po kriterijih)
    • Izvoz zaloge
    • Pregled in izpis kartice artikla
    • Popisni listi
  • Materiali
    • Dodajanje in urejanje materialov
    • Kopiranje materialov za pohitritev dodajanja
    • Vodenje in izpisi zaloge (celotne ali po kriterijih) #(vodenje zaloge)#
    • Pregled in izpis kartice materiala
    • Popisni listi
  • Skupine in podskupine
    • Dodajanje in urejanje skupin in podskupin artiklov in materialov
  • Partnerji
    • Urejanje in dodajanje partnerjev za prodajo in nabavo
    • Več možnosti izpisa partnerjev
    • Prenos podatkov iz FURS-ove baze
  • Klavzule
    • Dodajanje in urejanje klavzul, ki se izpišejo na delovnih nalogih, ponudbah in računih (noga izpisanega dokumenta)
  • Enote / mere
    • Dodajanje in urejanje enot oziroma mer za uporabo pri artiklih in materialih
  • Embalaže
    • Dodajanje in urejanje enot oziroma mer za uporabo pri artiklih in materialih
  • Plačilna sredstva
    • Urejanje in dodajanje možnih plačilnih sredstev pri vašem podjetju
  • Osebje
    • Dodajanje in urejanje zaposlenih
  • Uporabniki
    • Dodajanje in urejanje uporabnikov in skupin uporabnikov
    • Omejevanje dostopa do programa
    • Zaklepanje zaslona
  • Naročila materialov
    • Dodajanje in urejanje naročil materialov
    • Prenos naročila v dejanski prevzem materialov
    • Več možnosti izpisa naročil
  • Naročila artiklov
    • Dodajanje in urejanje naročil artiklov
    • Prenos naročila v dejanski prevzem artiklov
    • Več možnosti izpisa naročil
  • Nabava – prevzem
    • Dodajanje in urejanje prevzemov
    • Skeniranje in pregled skeniranih dokumentov (prevzemni dokumenti, npr. dobavnica)
    • Arhiviranje skeniranih vhodnih dokumentov – elektronski registrator – REDNIK (odlična pomoč pri reklamacijah in kontrolah)
    • Več možnosti izpisa in tiskanja prevzemov
    • Zapisnih o spremembi cen artiklov
  • Računi
    • Dodajanje, izdaja in urejanje računov (enostavno in hitro dodajanje artiklov na račun)
    • Različni načini plačila (gotovina, kartica, original račun)
    • Podvajanje računov za hitrejše delo
    • Odprti računi (delo z mizami)
    • Priprava podatkov za DURS
    • Izvoz računov (pdf, rtf)
    • Pošiljanje računov prek e-pošte
    • Več možnosti izpisa računov
    • Več možnosti tiskanja računov in zbira računov
    • Knjiženje
    • Arhiviranje računov – elektronski registrator – REDNIK
  • Dobavnice
    • Dodajanje, izdaja in urejanje dobavnic
    • Sprejem podatkov v dobavnico iz ročnega terminala
    • Kreiranje blagajniškega prejemka za dobavnico
    • Prenos v e-dobavnico
    • Prenos na izdajnico
    • Prenos na račun
    • Več možnosti izpisa in tiskanja dobavnic
    • Tiskanje zbira
    • Arhiviranje dobavnic – elektronski registrator – REDNIK
  • Delovni nalogi
    • Dodajanje, izdaja in urejanje delovnih nalogov
    • Zaklepanje / odklepanje delovnih nalogov za urejanje
    • Dodajanje potnega naloga na delovni nalog
    • Več možnosti izpisa delovnih nalogov
    • Tiskanje nalogov in obračuna
    • Arhiviranje delovnih nalogov – elektronski registrator – REDNIK
  • Ponudbe
    • Dodajanje, izdaja in urejanje ponudb
    • Podvajanje ponudb (menjava partnerja) za hitrejše delo
    • Več možnosti izpisa ponudb
    • Tiskanje ponudb in odpreme
    • Arhiviranje ponudb – elektronski registrator – REDNIK
  • Avansni računi
    • Dodajanje, izdaja in urejanje avansnih računov
    • Več možnosti izpisa avansnih računov
    • Več možnosti tiskanja avansnih računov
    • Knjiženje
  • Blagajniški prejemki
    • Dodajanje in urejanje blagajniških prejemkov
    • Tiskanje blagajniških prejemkov
    • Prenos na izdatek
  • Blagajniški izdatki
    • Dodajanje in urejanje blagajniških izdatkov
    • Tiskanje blagajniških izdatkov
  • Izpis blagajniškega dnevnika za izbrano obdobje
  • Trajnik
    • Dodajanje in urejanje trajnikov
    • Tiskanje podatkov o trajniku in izjave za odobritev trajnika
  • Knjiga blagajne
  • Inventura artiklov
    • Dodajanje in urejanje inventur in postavk inventure
    • Več možnosti izpisa inventur
    • Več možnosti tiskanja inventur
  • Inventura materialov
    • Dodajanje in urejanje inventur in postavk inventure
    • Več možnosti izpisa inventur
    • Več možnosti tiskanja inventur
  • Nabava materiala – prevzemi
  • Prodaja materiala – računi
  • Poraba materiala – nedokončani delovni nalogi
  • Arhiv računov
  • Izpis zaloge materiala na dan
  • Prodaja artiklov
  • Nabava artiklov
  • Izpis zaloge artiklov na dan
  • Evidence o nakupu in prodaji
  • Zbir prodaje
  • Zbir računov na blagajni
  • Pregled plačil
  • Obračun ur in kilometrine
  • Poročila kontrolnih pregledov

Funkcionalnosti podrobneje

  • Urejanje artiklov

    Uporabnik lahko enostavno dodaja, ureja in briše prodajne artikle ter jih uvršča v posamezne kategorije.

  • Urejanje partnerjev

    Partnerje lahko sami dodajate in urejate njihove podatke. Podatki se lahko avtomatsko dopolnijo na podlagi FURS podatkovne baze.

  • Izdaja in vodenje gotovinskih računov

    Hitro dodajanje artiklov in izdaja računa ali računa z zamikom plačila, ter podrobna poročila za spremljanja izdanih računov.

  • Vodenje zaloge

    Avtomatsko razknjiževanje zaloge ter avtomatsko obveščanje, ko dosežemo minimalno zalogo.

  • Urejanje materialov

    Uporabnik lahko enostavno dodaja, ureja in briše materiale ter jih uvršča v posamezne artikle.

  • E-Računi

    Program omogoča pošiljanje e-računov za proračunske uporabnike.

  • Inventura

    Vpis zaloge na dan popisa in pregledno primerjanje dejanske in vodene zaloge.

  • Knjiga blagajne

    Dodajanje blagajniških prejemkov in izdatkov ter izpis blagajniškega dnevnika.

  • Urejanje skupin in podskupin

    Urejanje kategorij in podkategorij je v programu zelo hitro in enostavno kar prinese uporabniku hitro odzivnost na spremembe in fleksibilnost.

  • Naročila in nabava artiklov/materialov

    Omogočeno je avtomatsko obveščanje in izdelava naročilnic, ko se doseže minimalna zaloga, ki jo uporabnik sam določi.

  • Izdaja dobavnic, delovnih nalogov, ponudb in avansnih računov

    Enostavno izdajanje dobavnic, ponudb, avansnih računov ter urejanje delovnih nalogov, ki so učinkovita rešitev za planiranje dela.

  • Osnovna in napredna poročila

    Osnovna poročila uporabniku omogočajo pregled nad prodajo, napredna poročila pa še pregled nad nabavo, porabo itd.